Obaveza pregleda uređaja

Molimo vas da prilikom isporuke, a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta pregledate uređaj i da sva eventualno uočena oštećenja robe unesete u zapisnik koji Vam je vozač dostavio i da se odmah, a najkasnije u roku od 24h obratite službi reklamacija Pasat d.o.o. na broj telefona 013/838-828, ili na mail office@pasat.rs. Reklamacije na oštećenja koje su izjavljene nakon isteka roka od 24h od isporuke će biti odbijene kao neblagovremene. Posebno ističemo da artikle koji imaju fizička oštećenja niste u obavezi da primite.

Isporuka na teritoriji Srbije

  • Isporuka robe na teritoriji Srbije realizuje se preko kurirske službe
  • Za porudžbine čija je vrednost preko 5.000 RSD isporuka je besplatna
  • Za porudžbine čija je vrednost ispod 5.000 RSD troškove isporuke snosi kupac i oni iznose 240 RSD.
  • Isporuke se vrše beskontaktno jer brinemo o vašem i o našem zdravlju. U skladu sa vanrednim stanjem u državi, a u cilju prevencije, isporuka proizvoda vršiće se u narednom periodu do ulaznih vrata kuće odnosno stana. Proizvodi se isporučuju ispred ulaznih vrata i po želji primaoca otpakuju i pregledaju na licu mesta.
  • U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je do 7 radnih dana.
  • Isporuke robe se vrše radnim danima do 16h.
  • Kupac je dužan da prilikom isporuke a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta pregleda uređaj i da sva eventualno uočena oštećenja robe unese u zapisnik koji mu je vozač dostavio i da se odmah obrati službi za reklamacije Pasat d.o.o. na broj telefona 013/838-828

Ograničenja isporuke robe

Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije bez KiM.
Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.