Kako da pronađem proizvod koji mi treba?
Do proizvoda koji tražite možete doći na dva načina:
- Pregledom kategorija iz menija „Prodavnica“
- Pretragom
- Pregled kategorija podrazumeva listanje kategorija iz menija „Prodavnica“ u glavnom meniju. Na primer, ako želite da kupite tanjir iz menija „Prodavnica“ ćete kliknuti na link ‘Servisi za ručavanje’.
- Pretraga podrazumeva pronalaženja proizvoda na osnovu karakteristične ključne reči – najčešće naziv, model ili robna marka. Upišite ključne reči u predviđeno polje za pretragu i kliknite dugme za pretragu. Dobićete listu proizvoda koji odgovaraju zadatim ključnim rečima.
Kako da kupim nešto iz internet prodavnice pasat d.o.o?
- Registrujte se (opciono)
- Izaberite proizvode koje želite da kupite
- Popunite i pošaljite narudžbenicu
Da biste mogli da naručujete proizvode ne morate biti registrovani korisnik, ali to značajno olakšava buduće kupovine i nosi sa sobom određene pogodnosti.. Registracija podrazumeva ispravno popunjavanje odgovarajućeg formulara. Kliknite ovde da se registrujete.
Izaberite proizvode koje želite da kupite, tako što ćete ih ubaciti u korpu. Proizvode ubacujete u korpu klikom na dugme ‘Dodaj u korpu’ pored željenog proizvoda. (vidi Šta je korpa?)
Kada završite sa izborom proizvoda, otvorite stranu za pregled korpe i kliknite dugme ‘Naruči’.
Popunite formular za naručivanje i kliknite dugme ‘Dalje’. Nakon toga još jednom proverite svoju narudžbu i podatke koje ste poslali i potvrdite narudžbu.
Šta je korpa?
Korpa predstavlja Internet servis za kupovinu, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa ‘pravom korpom’ u prodavnici. Korpa služi da izaberete proizvode koje želite da kupite. Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme ‘u korpu’. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćeni dok pregledate sajt. Ubacivanje proizvoda u korpu vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, a moguće je i izbacivanje proizvoda iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na link ‘vaša korpa’ koje se nalazi u zaglavlju sajta.
Kako plaćam?
Prilikom naručivanja možete plaćati jedino pouzećem – proizvode koje ste naručili plaćate kuriru kada Vam ih donese.
Za koje vreme ću dobiti naručene proizvode?
U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je do 7 radnih dana.
Detaljan opis uslova isporuke pogledajte ovde.
Kako da proverim da li mi je narudžbina poslata?
Ulogujte se na svoj nalog i kliknite link ‘Status narudžbine’.
Šta je registracija?
Registracijom kreirate svoj nalog za kupovinu u Pasat internet prodavnici. Registracija podrazumeva popunjevanje formulara sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje narudžbine. Tom prilikom birate i lozinku koju žete koristiti za pristup svom nalogu. Privatnost podataka je zagarantovana.
Kako da promenim lozinku?
Ulogujte se na svoj nalog i kliknite link ‘Promena lozinke’. U formular koji vam se pojavi potrebno je da upišite novu lozinku i potvrdite je tako što ćete je ponovo upisati u predviđeno polje ispod. Zatim kliknite dugme ‘Sačuvaj’ kako biste trajno sačuvali izmenu.
Šta da radim ako zaboravim lozinku?
U formular za slanje lozinke upišite email koji koristite za pristup ovom sajtu i na njega ćemo vam poslati lozinku. Klik ovde za formular za slanje lozinke.